Strony
- 1. Terapia ręki jako element kompleksowej terapii dziecka z zespołem Downa – studium przypadku, mgr Małgorzata Brodacka
- 2. Zastosowanie teorii rozwoju moralnego w wychowaniu niepełnosprawnych umysłowo, mgr Agnieszka Czusz
- 3. Niepełnosprawność i rehabilitacja w perspektywie life-span, dr Urszula Dębska
- 4. Ocena barier komunikacyjnych w przypadku sprzężonych zaburzeń mowy, dr Aneta Domagała, dr Ewa Muzyka-Furtak
- 5. Ocena zachowania osób z otępieniem alzheimerowskim w relacji z logopedą, dr Aneta Domagała
- 6. Rozpoznawanie problemów w zakresie mowy w łagodnej fazie otępienia alzheimerowskiego z uwzględnieniem samooceny pacjenta, dr Aneta Domagała
- 7. Model eklektyczny/mieszany jako rozwiązanie uzupełniające we współczesnej fizjoterapii pacjentów z deficytami neurologicznymi, dr Tomasz Komendziński, mgr inż. Dariusz Mikołajewski, dr Emilia Mikołajewska
- 8. Pozytywne autoprezentacje jako istotny czynnik rehabilitacji wiedzy jednostki o sobie, dr Kamila Madeja-Bień
- 9. Metody rehabilitacji dzieci z niepełnosprawnością słuchową – punkt widzenia rodzica, nauczyciela, logopedy, dr Ewa Muzyka-Furtak
- 10. Wykorzystanie metod glottodydaktycznych w procesie rehabilitacji osób z zaburzeniami słuchu, dr Ewa Muzyka-Furtak
- 11. Refleksje nad procesem psychospołecznej rehabilitacji osób niepełnosprawnych fizycznie uprawiających sport, dr Jakub Niedbalski
- 12. Subiektywna ocena jakości życia osób niepełnosprawnych i niesamodzielnych zamieszkałych na terenie miasta Wrocławia i okolic, dr n.med. Katarzyna Połtyn-Zaradna, lek.med. Dagmara Gaweł-Dąbrowska, mgr Jakub Einhorn, dr n.med. Katarzyna Zatońska
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz